Planerna just nu.. ZzzZzz

2009-11-27 @ 03:25:03
Nu är det nog time för att sova, har i stort sätt sovit fram till klockan 13 varje dag denna vecka.. inte bra.. Ska försöka vända tillbaka dygnet. I morgon (idag) ska jag börja med att ringa till frisören och boka tid till en klippning, ska klippa en frisyr hade jag tänkt.

Just nu hänger håret nedanför axlarna, rätt trist med andra ord. Jag är sugen på att klippa det kortare, som en uppklippt page med snedlugg! Spännande!

När vi ändå talar om hår så köpte jag ett torrschampoo från Proffs häromdagen, och herregud vad bra det är!  Varför har jag inte använt det tidigarse? Kostade 35 pix på H&M, nästan gratis! Mitt hår blir ganska lätt fett och då har jag hört att det är bättre att använda torrschamoo istället för att tvätta det varje dag! Det funkade verkligen och jag är jättenöjd! Jag är trött på att i stort sätt tvätta sönder håret. Tänk att tvätta håret ca 300 ggr om året.. sliter rejält!


Tänkte mig något i stil med detta, fast inte lika uppklippt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback