Rock by Sweden

2009-12-09 @ 00:12:57

Tog en sväng förbi Sturegallerian när jag och Ami var i stan. Hittade denna fina ring från Åsitas på Monroe, och vart helt kär! Hittade jättetuffa armband, örhängen, halsband där, så det kan vara ett julklappstips till bästa vännen? Minns inte vad den kostade men det var runt 300-400 kr. Finns dock på internet för 299 kr har jag sett, ska nog beställa en till mig själv i julklapp! Hittade också en jättefin pälsväst där, som jag troligen ska köpa i morgon! Eftersom skorna jag vill ha från Topshop är slut så köper jag eventuellt denna istället. Hade dock inte tillräckligt med pengar på kortet idag.

Vi varvade shopping med att fika, och att vaccinera oss! Det känns skönt att få det gjort! Köpte även ett set underkläder från Sonia Rykiel pour H&M. En jättesöt svart Bandeau-bh och matchande trosor! Jättesött! :)
Känns lite lyxigare än H&Ms vanliga underkläder, och kvaliten känns finare!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback