Godmorgon ni söta!

2009-12-01 @ 11:05:18
Tudilu!
Hoppas allt är bra med er idag! Det är det med mig, pigg och glad! Om 30 minuter ska jag vara hos frisören, ska bli spännande! Jag hoppas jag inte gör något förhastat nu, men de nedersta 10 cm i håret är verkligen förstört! Det växer ju alltid ut iallafall.. även om det tar lite mer tid på vissa.. suck!

Efterdet ska jag promenera och hämta mitt paket jag inte orkat hämta ut på 2 veckor, för att sedan promenera tillbaka! Måste få lite daglig motion för nu känns det som det inte blivit så mycket av den saken på länge.

Sen ska jag försöka ta mig till Hötorget och köpa en grej, samt eventuellt hälsa på en kompis som jobbar (som inte vet att jag kommer).

Nu ska jag ta och klä mig lite, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback