Första listan

2009-11-28 @ 23:59:24
Matvanor: LCHF, inga kolhydrater. Så istället blir det mycket fett och proteiner.
Bästa maträtt: Spenatsoppa!
Bästa dryck: Vatten
Hat dryck och maträtt: Hatar ingen dryck.. men hembränt då. Maträtt = Oxtunga.
Bästa alkoholdryck: Margarita
Använder du smör på smörgåsen: Äter bara Low Carb bröd väldigt sällan, men då har jag mycket smör!.
Smågodis eller färdiga påsar: Inget.. Men smågodis då.
Favoritglass: Ben & Jerry
Shoppingvanor: Shoppar när jag är i behov av något nytt, annars är jag sparsam.
Hur mycket shoppar du för varje månad: 500 kanske?
Har du mer skor än kläder: Nä,har inte så jättemånga skor.
Favoritplagg: Min varma Odd Molly kofta
Hatplagg: Några fula baströjor jag har?
Arbete, utbildning: Jobbar extra.
Vad vill du bli: Socionom.. ska plugga upp betygen.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja
Är lönen viktigast: Ja i stort sätt.
Boende: Lägenhet
Lägenhet eller hus: Uppvuxen i lägenhet. Men vill bo i hus längre fram.
Framtidsplaner med boende: Köpa en 2a på söder.
Litet eller jättestort: Lagom, bara det e ljust och luftigt.
Drömboende?: Gammal lägenhet på söder eller hus åt värmdöhållet.
Mysigt eller sterilt:
Stilrent med personliga småsaker.
Har du barn: Nej men ska förhoppningsvis få någon gång.
Är otrohet okej: Aldrig okej.
Älskar du någon: Många
Betyder familjen mycket för dig: Mitt allt!
Är du lojal: Försöker vara det mot alla.
Tycker du om att dricka dig full: Nej, inte så man inte vet vart man har sig själv.
Hemmafest eller krogen: Oftast krogen, men hemmafester är ofta mysigare!

Lista från Agnelicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback